joi, 10 februarie 2011

Perfect Slim Contraindicatii

Contraindicatii pastile de slabit Perfect Slim (sunt doar contraindicatii generice pentru ca inca n-am intrat in posesia unui prospect Perfect Slim)


(posibile) contraindicatii Perfect Slim:
  • Perfect Slim ar trebui contraindicat persoanelor cu alergie la unul sau mai multe ingrediente
  • Persoanele care iau laxative si diuretice de sinteza ar trebui sa consulte un medic inainte de a lua aceste pastile de slabit pentru ca Perfect Slim contine soc
  • Perfect Slim mai este contraindicat femeilor insarcinate si in timpul alaptarii (ca orice alte pastile de slabit)

4 comentarii:

  1. In pagina web perfect slim nu se pomeneste de nicio contraindicatie!
    Voi de unde ati "cules" aceste contraindicatii? de ce spuneti ca in timpul alaptarii nu sunt permise din moment ce cei care vand aceste pastile de slabit nu mentioneaza aceasta?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Doina Pop
    Mai sus, inainte de a enumera contraindicatiile, am spus: "(posibile) contraindicatii Perfect Slim:" si am mentionat chiar de la inceput ca sunt "contraindicatii generice pentru ca inca n-am intrat in posesia unui prospect Perfect Slim"
    In ceea ce priveste administrarea pastilelor de slabit in timpul alaptarii (si nu ma resfer doar la aceste "pastile de slabit" perfect slim), hai sa ne gandim logic!
    Daca in pastilele recomandate pentru slabit sunt ingrediente active care te ajuta sa slabesti, ce se intampla daca aceste ingrediente ajung si la bebe prin laptic? Il supui si pe el unei cure de slabire?
    Daca imi permiti, in timpul alaptarii este suficient sa-ti corectezi alimetatia si stilul de viata si sa faci usoare exercitii fizice. Cand nu mai alaptezi, aceste schimbari te vor ajuta foarte mult sa slabesti sanatos si sa-ti mentii greutatea.

    Succes la slabit si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu spun (ca una care am folosit perfect slim, am avut mari sperante ca am sa slabesc cu perfect slim si m-am ales cu o mare dezamagire) ca perfect slim ar trebui sa fie CONTRAINDICAT pentru slabire!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu va recomand DuoSlim, e doar pe baza de plante si nu o sa fiti dezamagite!Eu slabesc foarte bine cu el, incercati-l!

    RăspundețiȘtergere

Cele mai cautate Pastile

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More