vineri, 25 februarie 2011

Cine a slabit cu Bruciakal Dietalinea?

Am vazut in seara asta la OTV o reclama la pastile de slabit Bruciakal (in timp ce butonam telecomanda ... nu sunt fan OTV :P ) Ce spuneti .. e bun de ceva acest brucikal? Am de slabit vreo 8kg dar ma omoara pofta de dulce si in reclama asta cred ca era ...te ajuta in legatura cu pofta de dulce ... cred Mi-ar fi de ajutor inainte de a face comanda de ceva pareri de La voi (de la cine a folosit aceste pastile de slabit Bruciacal, de preferinta .. Multumesc!

Autor Post: SiMonika; postat la 26-02-2011

2 comentarii:

  1. Stai linistita ca nu e cine stie ce si Bruciakal asta! Poate depinde de organism...ce sa zic!? Nu se merita, iti spun sincer. Eu l am luat..era la o oferta in farmacie, dar bani aruncati aiurea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bani in buzunarele altora :) am fost mai slaba cu cateva grame ca se golise portofelul...

    RăspundețiȘtergere

Cele mai cautate Pastile

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More